De tarieven zijn:

Inschrijfkosten: € 10,-- (éénmalig)

Plaatsingskosten voor een hond: € 150,-- (éénmalig, incl. paspoort, chip en geldige vaccinaties)

Plaatsingskosten voor een kat: € 100,-- (éénmalig, incl. paspoort, chip en geldige vaccinaties)

Wij doen niet aan leeftijdsdiscriminatie en plaatsen ook oudere dieren. Daarom vervangen we, indien gewenst, de hond of kat gratis indien deze binnen één jaar na plaatsing komt te overlijden.

Wat kost het als u afstand wilt doen van uw huisdier?

Afstandskosten voor een hond: € 50,-- (mits paspoort, chip, gecastreerd / gesteriliseerd en geldige vaccinaties)

Afstandskosten voor een kat: € 30,-- (mits paspoort, chip, gecastreerd / gesteriliseerd en geldige vaccinaties)

Voor alle dieren waar afstand van gedaan wordt geldt:

• Paspoort.
  • Chip.
  • Gecastreerd/ Gesteriliseerd.
  • Gevaccineerd (minimaal de standaard cocktail inenting).
  • Gezond (controle door dierenarts is onderdeel van de plaatsing).
  • Een hond moet opgevoed zijn en moet zodanig rustig zijn dat een ouder iemand (ook met rollator) het dier uit kan laten.
  • Een kat moet opgevoed en aaibaar zijn.
  • Een proefperiode van twee weken bij het nieuwe baasje. Bij mislukken gaat het dier terug naar het oude baasje. Er vindt geen restitutie plaats van de betaalde afstandskosten. Mocht terugplaatsen niet mogelijk zijn wegens overlijden of verhuizing naar een verpleeghuis dan zorgt de Stichting voor opvang tot herplaatsing. Alle kosten hiervoor zijn, voor een periode van 8 weken, voor rekening van de oude eigenaar of diens nabestaanden.
  • Uw dier wordt overgenomen door de Stichting op het moment dat er een aanvraag is en dat een passend thuis is voor uw dier.
  • Als u afstand van uw dier wilt/moet doen, meld het dan tijdig aan bij de Stichting, zodat het dier nog een periode bij u kan blijven in afwachting van eventuele plaatsing.
  • Er wordt een afstandsverklaring getekend.